ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Έχετε τη δυνατότητα να επιστρέψετε τα προϊόντα που έχετε επιλέξει εντός (14) δεκατεσσάρων ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους, εάν αλλάξατε γνώμη, ή αν η επιλογή δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας ή το προϊόν είναι ελαττωματικό.
Αφού παραλάβετε το προϊόν, έχετε εκ του Νόμου το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, χωρίς να επιβαρύνεστε με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής.
Αφού ελέγξουμε το αίτημα επιστροφής θα σας στείλουμε ένα E-mail επιβεβαίωσης. Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί στο pasteli.com μέσα σε δεκατέσσερις (14) ημέρες από την ημέρα κατά την οποία γνωστοποιήσατε στην εταιρεία την θέλησή σας να υπαναχωρήσετε, συνοδευόμενο από την απόδειξη αγοράς.
Αφού παραλάβουμε το προϊόν εκτιμούμε την κατάστασή του και κρίνουμε αν μπορεί να υπάρξει επιστροφή χρημάτων. Προκειμένου να σας επιστρέψουμε τα χρήματα για τα επιστραφέντα προϊόντα, θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση.
Σε περίπτωση αγοράς με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα (ή PayPal ) πιστώνουμε την χρεωστική ή πιστωτική σας κάρτα σας (ή τον λογαριασμό PayPal) με την αξία των προϊόντων και των δαπανών παράδοσης αμέσως μόλις παραληφθούν και εγκριθούν. Επίσης η επιχείρηση θα επιστρέφει τα χρήματα με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο έγινε και η πληρωμή. Εξαιρετικά, δεν επιστρέφονται οι δαπάνες παράδοσης, εάν έχετε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει το pasteli.com. Αφότου θα έχουμε παραλάβει το προϊόν και αφού θα έχουμε πραγματοποιήσει την πίστωση θα σας στέλνουμε ένα ακόμη επιβεβαιωτικό E-mail.
Σε περιπτώσεις αγοράς προϊόντων με αντικαταβολή η επιστροφή χρημάτων θα γίνεται μέσω κατάθεσης στον τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη. Συνεπώς θα σας παρακαλούσαμε να μας ενημερώσετε μέσω email (info@pasteli.com) για τον αριθμό λογαριασμού σας (IBAN), την τράπεζα που διατηρείτε τον λογαριασμό και το όνομα του δικαιούχου όπως αυτό αναφέρεται στο βιβλιάριο. Για λόγους ασφαλείας ο δικαιούχος του αριθμού λογαριασμού πρέπει να είναι το ίδιο πρόσωπο το οποίο αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς για το προϊόν που μας έχετε επιστρέψει.
Στο ποσό που θα σας επιστρέψουμε δεν θα συμπεριλαμβάνονται τα πιθανά έξοδα επιστροφής, παρά μόνο εάν η επιστροφή του προϊόντος οφείλεται σε υπαιτιότητα του pasteli.com.
Εάν έχετε παραλάβει ελαττωματικά ή κατεστραμμένα προϊόντα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας και θα κανονίσουμε την άμεση αντικατάσταση του προϊόντος, χωρίς καμία απολύτως επιβάρυνση στα έξοδα μεταφοράς. Μετά την αποδοχή του προϊόντος θα σας επιστραφούν τα χρήματα με τους τρόπους που αναφέρονται παραπάνω, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής και θα κανονίσουμε την επιστροφή του ελαττωματικού προϊόντος. Ενίοτε μπορεί να υπάρξει καθυστέρηση στην πίστωση της χρωστικής ή πιστωτικής σας κάρτας που μπορεί να οφείλεται στην τράπεζα. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εάν δεν έχετε λάβει την πίστωσή σας εντός 14 ημερών.
*** Τελευταία ενημέρωση: 1/10/2025